خوش آرا: خرید عطر و ادکلن اصل

یکی از معزلات پیش رو برای خرید ادکلن بحث اصل یا فیک بودن کالا هست، این موضوع در بیشتر مواقع موجب سردرگمی افراد عطر دوست می شود.

وجود چندین نکته که میتوان با آگاهی داشتن به این موارد، بسیاری از موانع و مشکلات پیش رو در خرید یک ادکلن اصلی را از بین برد.

فروشگاه خوش آرا در نظر دارد برای آگاه سازی و کمک برای خرید مطالبی را عنوان کند.

در آغاز، نکته ی حائز اهمیت این است که فرمول ریاضی خاصی برای تفکیک عطر ادکلن وجود ندارد، بلکه در این موضاعات مواردی که می تواند به کمک ما بیاید چاشنی (تجربه ی) استفاده از ادکلن می باشد که می تواند برای تشخیص به کمک ما بیاید موضوع بعدی می توان خرید از فروشگاه های معتبر و با اصالت باشد که این موضوع کمک بسیار زیادی در روند خرید می کند.

مساله بعدی (قیمت محصول) هر چند شاید زیاد نتواند کمک کند ولی راهگشای بسیار خوبی در این بین می تواند باشد.

هر محصول قیمت معقولی در بازار دارد که با مراجعه به چند فروشگاه می توان از قیمت حدودی محصول آگاه شد، اگر محصولی از قیمت معقول بازار بسیار پایین تر بود می تواند دلیلی بر فیک بودن کالا باشد به عنوان مثال ادکلن معروف اونتوس از برند معتبر کرید قیمت 100 میلی لیتری بین 7 الی 8 میلیون تومان دارد که فیک این محصول به وفور پیدا می شود با قیمت های 300 هزار تومان الی 3 میلیون تومان که مشخصا این محصول پرفروش به هیچ عنوان نمی تواند این قیمت را داشته باشد، ناگفته نماند که برخی فروشگاه های معتبر قیمت های غیر معقولی دارند که از نرخ روز بازار بسیار بالاتر می باشد که باید توجه داشت مورد خاص قیمت بالا نمی تواند دلیلی برای اصل بودن کالا باشد آن هم فقط به دلیل قیمت کالا.

نکته ای بسیار قابل تامل و حیرت انگیزی وجود دارد که به اجمال توسط فروشگاه خوش آرا به آن خواهد پرداخت:

با پیشرفته شدن ماشین های تولید ادکلن در سراسر کشورها تولیدات هم به نسبت سالهای اخیر به نسبت زیاد شده است.

به عنوان فروشنده ی چندین ساله در زمینه تخصصی ادکلن، مدتیست با صحبت های رایجی برخورد می کنیم از جمله اینکه ماندگاری ادکلن در حد چندین روز متوالی بوده پس دلیل بر اصالت کالا می باشد که این باور چندان پایه و اساس علمی و عقلی ندارد پس به اجمال به چند مورد از دلایل ماندگاری می پردازیم.

 

منبع: https://khoshara.com/

 



می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: